ЧАС РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ 2017-2020
КООРДИНАТОР:
Загребський технічний університет – факультет Гірництва, Геологічного та Нафтового машинобудування, кафедра Мінералогії, Петрології та Мінеральних ресурсів, кафедра Гірничої та Геотехнічної інженерії.
ОСНОВНІ ПАРТНЕРИ: Монтан Університет Леобен, Австрія (MUL)
АСОЦІАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ:
Загребський університет, факультети Гірництва, Геологічного та Нафтового машинобудування (UNIZG-RGNF); AGH Університет науки і техніки, Краків; Словенський національний інститут будівництва та цивільної інжерерії (ZAG); Технічний університет м. Кошице (TUKE F-BERG)
TASK PARTNER:
Університет Мішкольця; Белградський університет гірничо-геологічний факультет (UNIBG-RGF); Національний гірничий університет, України (NMU)
ЦІЛІ:
Ключовими вищими навчальними та науково-дослідними установами регіону Східної та Південно-Східної Європи (ЕСЕЕ) є розробка унікальної індивідуальної багатопрофільної програми навчання за гірничими спеціальностями для усіх бажаючих від працівників промисловості до студентів вищих навчальних закладів. Відповідно, проект реалізується у тісній співпраці з національними партнерами з промисловості усіх країн учасниць і буде зорієтований на отриманні знань про передові розробки та технології, що мають відношення до гірничодобувної промисловості. У цьому процесі додаткові тренінги матимуть вирішальне значення для гірничодобувного сектора.
ІНТЕРНЕТ САЙТ
https://www.rgn.hr/en/studies/dubrovnik-international-esee-mining-school
ЦІЛІ ПРОЕКТУ
1) Організація спеціалізованої та галузево орієнтованої Гірничої школи (Mining School, DIM ESEE) для виробничників, науковців та аспірантів, присвяченій тематиці початкового зацікавлення гірничодобувною діяльністю (загосподарювання відходів, поняття розумна шахта, невеликі шахтні майданчики, рециркуляція), як довготривала, самостійна, спільна освітня програма, підтримана сильними вищими навчальними закладами (HEI) у європейських регіонах, що супроводжуються експериментами на місці.
2) Створення нової спільної міждисциплінарної мережі навчання між усіма партнерами з восьми країн Європи, що сприятимуть формуванню та реалізації спільної наукової спільноти та ключових промислових партнерів з регіонів активного видобутку корисних копалин на теренах: Австрії, Хорватії; Польщі; Словенії; Угорщини; Словаччини; та України.
3) Розвиток комунікацій із 100 малими, середніми та великими компаніями з метою адаптації тематик Школи відповідно до промислових потреб, підвищення рівня освіти та подальшого залучення передових промислових партнерів до консорціуму KIC. В кінцевому результаті це збільшить кількість успішних проектів, що стосуватимуться різнонаправлених наукових зустрічей, реалізації нових технологічних рішень у гірничодобувному секторі, створенні пілотних зразків техніки та їх тиражуванням на промислові об’єкти тощо.
4) Ребрендінг DIM ESEE серед промислових партнерів в середньоєвропейському регіоні у рамках Регіональної інноваційної стратегії (посилання на проект ID 16-0253 RIS ESEE), наукової та академічної спільноти, пов’язаної з гірничодобувною діяльністю, у Європі та у всьому світі через презентацію основних досягнень Школи, проведення щорічних семінарів з залученням представників промисловості, щорічні зустрічі, інші подібні заходи та визнані європейські конференції, тематикою яких є видобуток корисних копалин.
5) підвищення обізнаності громадськості щодо екологічних аспектів гірничодобувної промисловості та збалансованої економіки, як одного з основних напрямків діяльності цього сектора національних економік та підвищення привабливості шахтарської праці шляхом спілкування з широким суспільством (веб-сторінки з інформацією на дев'яти різних мовах)